7 dolog, amit szerettünk az Anna Grand Hotelben

Az Anna bálokról leginkább ismert Anna Grand Hotel mindössze 100 méterre található a Balaton-part híres Tagore sétányától. A műemléképület persze nem csak emiatt jó választás egy wellness hétvégéhez. További 7 okot sorolunk most fel.
7 pozitívum az Anna Grand Hotelről

A nagymúltú történelemmel rendelkező Anna Grand Hotelben töltöttünk el egy hétvégét. Balatonfüred egyik leghíresebb hoteljéhez könnyen odataláltunk, a városban éppen zajló szüreti mulatság sem okozott nagy fennakadást a közlekedésben.

A szálloda recepcióján nagyon kedves fogadtatásban volt részünk, és könnyedén be is csekkoltunk a jónak ígérkező hétvégénkre.

A továbbiakban 7 olyan dolgot gyűjtöttem össze, ami nekünk a legpozitívabb élményt nyújtotta, illetve, ami számunkra a legjobban tetszett az Anna Grand Hotelben.

1. A gyönyörű környezet

A szálloda kertje, parkja csodás kilátást kínál a szobákból, illetve valódi nyugalmat áraszt. A hotel vendégei az Anna Café teraszán ülve gyönyörködhetnek a kilátásban, de aki csak erre sétál, az is részese lehet a harmóniának, ami körbelengi ezt a park-részt.

Természetesen az egyik legpozitívabb szempont a hotel környezetével kapcsolatban, hogy a Balaton partján helyezkedik el, így egy rövid sétára máris a sétányon találjuk magunkat, ahol gyönyörű rózsakertet, hangulatos kikötőt és egy, a vízbe benyúló mólót is láthatunk, ahonnan akár sétahajókázásra is induhatunk.

2. Kedves fogadtatás

A szálloda recepciósai, és minden további munkatárs mind kedves a vendégekhez, ami nagyon pozitív élményt tud nyújtani egy ilyen wellness-hétvégén. Bármilyen kérdéssel fordulhattunk hozzájuk, még akkor is szívesen válaszoltak, mikor kicsit eltévedtünk a folyosók sokaságában, és nem tudtuk merre van az étterem.

3. Étterem

Ha már említettem az éttermet, ezt is beveszem a pozitív élmények közé. Első este a vacsoránkat a lobbyban tálalták, mivel az étteremben egy lakodalom zajlott épp (ami elég gyakori, ugyanis a párok előszeretettel választják a hotelt az esküvőjük helyszínéül). Már a lobbyra is azt mondtuk a párommal, hogy olyan, mintha ez lenne az étterem, hiszen tágas volt, kényelmes, és itt is nagyon szépen voltak tálalva a svédasztalos ételek.

Az étterembe a második nap reggeljétől fogyasztottuk a félpanziós ételeket, ahová belépve rögtön elképedtünk a tágasságtól. Az egyik legnagyobb terű étterem volt, amit eddig hotelekben láttunk. Szép terítések, és kedves személyzet, és az ételek is nagyon ízletesen voltak.

Személy szerint nekem külön öröm volt, hogy svédasztalos fogások közül válogathattunk, hiszen ilyenkor azt és annyit eszek, amennyi nekem jólesik.

4. Szoba

A szobánk egy classic elnevezésű helység volt, ami hatalmas belmagasságával, nagy ablakával és kényelmes ágyával számunkra pont megfelelő volt. Kilátásunk a csodaszép kertre nyílt, ami plusz pozitívum.

Ennél persze exkluzívabb szobák is találhatóak a hotelben, különféle lakosztályok és modern berendezésű helységek széles választékában.

5. Wellness

A wellness részleg egyik legnagyobb előnye az volt számunkra, hogy az úszómedence és az élményfürdős rész külön térben volt. Így, ha úszni szerettünk volna, akkor ezt csendes, nyugodt körülmények között tehettük meg, ahol nem hallottuk az egyébként igen tágas élmény részleg különféle zajait.

Persze az élménymedencét is kipróbáltuk, illetve a jakuzzit is, melyekkel semmi gondunk nem adódott, még a gyerekek sem zavartak, hiszen a medence hosszan elnyúlik, így sokan elférnek benne.

6. Szaunák

A wellness részlegen belül mi a legtöbbet a szaunákban töltöttük, melyekből többféle is található a hotelben. Több két-, max háromszemélyes infraszauna, gőzkabin és finn szauna is helyt kap ugyanis a szállodában, mellettük merülő medencével és jégkúttal.

7. Város

Balatonfüreden sosem jártunk még, csak átutazóban, de már akkor is nagyon tetszett a város. Modern, sokféle szolgáltatással ellátott centruma, bevásárlóközpontja és szépen rendben tartott utcaképei mellett a hotel környékén, illetve közelebb a Balaton parton olyan szép utcákat, épületeket láttunk, hogy kedvünk támadt volna odaköltözni. Az Anna Grand Hotel környéke ugyanis a reformkori városközpont nevet viseli, ahol az épületek, templomok és az utcák elrendezése is mind nagyon hangulatos és bájos.

A hotel felett található az úgynevezett Kiserdő, ahol egy nagyon kellemeset lehet sétállni, ráadásul a város tüdejének nevezett zöld területen áll egy színháztér is az egykori teátrum oszlopaival, ezen kívül pedig egy mesejátszótér és egy erdei tornapálya is található itt.

Összességében tehát egy nagyon kellemes hétvégét töltöttünk el az Anna Grand Hotelben, ahová ha tehetjük, vissza fogunk térni a jövőben.

Kapcsolódó cikkek

A legszebb vidéki szállások, ahol esküvőt is tarthattok

Vidéki esküvői helyszínek százai várnak benneteket, ha a lakodalmat a természetben vagy ahhoz közel, esetleg egy kastélyszállóban tartanátok meg.

Wellness ajánlatok Hévízen - irány a Hotel Palace****!

7 csomagajánlat a Hotel Palace Hévízben

A Hotel Palace Hévíz szálloda 7 csomagajánlata következik.

Fedezzük fel Várpalotát!

Várpalota rengeteg látnivalót ígér számunkra. A Pe-Ki Lux Apartmanban pedig meg is szállhatunk.